Technische partner voor solopreneurs

IT-Helpdesk sessie

voor al je acute tech problemen.

Kom snel terug op de rails 

bij technische strubbelingen.

Je kent het wel

Je bent helemaal klaar om iets nieuws op te zetten. Het idee is gerijpt, de opzet is klaar, de manier waarop je gaat verkopen is helder, nu enkel nog technisch opzetten. Ook dat lukt je best zelf. Tot plots…

Tijd voor hulp.

Maar ja, …

Ja, wat nu gedaan? 

 

Let me help you

Tijdens een korte maar krachtige sessie van 45 minuten gooi ik al mijn kennis en ervaring in de strijd om jou terug op weg te helpen. Zo kan jij snel weer verder bouwen aan je systemen.

Ik liep vast met een online programma en na kort zelf op onderzoek uitgaan, heb ik Sofie gevraagd om hulp. Via een zoomcall kon ik duidelijk het probleem uitleggen, en daarna liet Sofie er haar vaardigheden op los. Echt indrukwekkend om te zien hoe ze op het moment zelf erin slaagt om al haar kennis en ervaring op te roepen en een oplossing te vinden voor technische problemen die iedereen frustreren. Ze is een echte topper in haar vak, en daarnaast ook heel vriendelijk, open, gemakkelijk te benaderen, … 

Ik voelde mij niet gegeneerd om vragen te stellen, hoe dom ook, en was achteraf heel dankbaar, niet alleen voor de hulp zelf, maar ook voor de manier waarop. Bedankt Sofie!

Annelien-klikt

Annelien

Gezinsfotograaf

Annelien klikt

Support van Sofie zet je terug op de rails tijdens een IT-Helpdesk

IT-helpdesk sessie

Basis

Jouw investering: €87 excl. BTW

Optioneel na de sessie

Wil je na de helpdesksessie voor de zekerheid nog iemand (of een hulplijn) achter de hand hebben?

Jouw extra investering: €53 excl. BTW

Ik had al 3x hetzelfde filmpje opgenomen en kreeg het maar niet opgeladen of gedeeld. Ik had hier al 2 volle dagen tijd aan verspild. Sofie heeft me op een half uur uitgelegd hoe ik het best kan aanpakken en daarna nog op al mijn andere vragen in mensentaal geantwoord. Ik voel me zo opgelucht nu dat ik me gewoon met de inhoud kan bezig houden.

Kristien

Fasciatherapie / Perceptieve coaching

Kristien Lefever

Enkele voorbeelden

Bij welke tools kan ik je helpen?

Website

WordPress met of zonder builders
als Divi, Elementor, Kadence etc.,
Squarespace, Wix, ...

Betaalsysteem

WooCommerce, Plug&Pay,
PeggyPay, Surecart, Ecwid, ...
in combinatie met zowel Mollie als Stripe

E-mailmarketing

MailerLite, ConvertKit,
ActiveCampaign / Mailblue,
Laposta, Flodesk, ...

Leeromgeving

The Huddle, Learndash,
Thinkific, Teachable, ...

Facturatie

ZenFactuur, FactuurSturen,
Billit, KMO facturatie ...

Online agenda

Calendly, Zeeg, Aquity, Amelia, ...

Fotografie

Pic-Time, Lightroom, Fotostudio, ...

Automatisering

Rechtstreekse connecties tussen tools, maar ook Zapier, Make, ...

Andere tools in jouw workflow

Denk aan Zoom, je mailbox, hosting, webinars, online formulieren, timetracking, wachtwoordmanagers, ...

Wat ben ik blij om Sofie aan mijn zijde te hebben als technische wizard en steun.

Ik vond het een hele stap om als solopreneur hulp te vragen, maar toen ik het eindelijk deed bij Sofie had ik spijt dat ik dit niet eerder deed ;-).

Systemen en opzetten voor betalingen, koppelingen maken tussen verschillende platformen en zorgen dat alles technisch goed loopt bezorgde me altijd veel stress. Sofie ken die dingen door en door en zet alles op met 2 vingers in de neus.

Geen vraag is Sofie te veel, ik krijg altijd snel een antwoord en heb het gevoel that she has my back.

En da’s echt goud waard.

Lies

Brandingfotograaf

fotofolies

MEER INFO

Praktisch

Elke namiddag van de werkweek

Ik zet mijn agenda van maandag tot en met donderdag van 15h tot 17h en vrijdag van 13h tot 15h open om IT-Helpdesk sessies in te plannen. Je kan tot 30 dagen in de toekomst inplannen.

Eerst plannen, dan betalen

Plan hieronder een moment in dat voor jou past. Nadien wordt je automatisch doorverwezen naar de betaalpagina. Moest er iets mislopen ontvang je de link ook nog eens in je mailbox.

Technisch problemen of advies

Deze sessies zijn bedoeld voor technische vraagstukken. Denk aan foutmeldingen of problemen bij iets aan de praat te krijgen. Maar ook als je graag mijn kennis wil raadplegen is dit een perfect aanbod.

Replay

Elke IT-helpdesk sessie wordt opgenomen en ontvang je achteraf in je mailbox. Zo kan je later nog eens rustig terugkijken wat we exact gezegd en gedaan hebben.

Garantie

Beschrijf je probleem al zo uitgebreid mogelijk in het kalender formulier. Daarna deel ik 45 minuten al mijn kennis en ervaring met je. Blijkt dat niet voldoende, dan bezorg ik je mogelijke oplossingen.

E-mail opvolging

Wil je liever extra zekerheid? Dan kan je optioneel e-mail opvolging bijkopen. Loop je in de week erna nog tegen vervolg-problemen aan, dan beantwoord ik je binnen 2 werkdagen per e-mail.

Stories bySarah 17

Sofie wie?

Je vraagt je waarschijnlijk wel af: “Wie ben je en waarom zou jij mij kunnen helpen?”

Ik ben Sofie en ik hou van verklaarbare logica en probleem oplossend denken. Daarom mijn wetenschappelijke studie maar ook mijn liefde voor computer. Het werkt of het werkt niet, dat is lekker duidelijk.

Eigenlijk ben ik al m’n hele leven verzot op knutselen op computers. Ik bouw onbewust al websites sinds m’n tienerjaren en ik heb zowat een account op elke tool die ik tegenkom.

Wat ik niet kan loslaten? Een computer die niet doet wat ik wil. Ik moet en zal een oplossing vinden!

FAQ

Meer antwoorden op jouw vragen.

Je kan je IT-Helpdesk sessie tot 24u op voorhand nog wijzigen via je bevestigings e-mail.

Ik doe er alles aan wat in mijn macht ligt om jouw probleem op te lossen.

Wanneer 45 minuten niet volstaan om jouw probleem op te lossen, bezorg ik je een offerte om het volledig aan te pakken.

Wanneer mijn ervaring en kennis niet volstaat adviseer ik je bij wie je wel kan gaan aankloppen. 

Ben je niet zeker of ik wel met jouw tool aan de slag kan, stuur me dan gerust even een mailtje naar support@vansofie.be en dan antwoord ik je heel open en eerlijk over mijn ervaring met jouw online tool of probleem.

Plan je sessie in